پشتیبانی و خدمات پس از فروش

فروش آغاز تعهد است؛ و شالوده‌ی پیشگامان بر این اصل بنا شده است. ما با ایجاد مرکز تماسی قدرتمند، همواره آماده پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان هستیم و به کمک مشاورین آگاه و با دانش همچنین تکنسین‌های متخصص، در سراسر ایران خدمت‌رسانی می‌کنیم.

فرایند آموزش به‌صورت آنلاین و حضوری، پشتیبانی فنی، خدمات فنی، تعمیرات، جایگزینی دستگاه و پروسه‌ی تحویل به مشتری همگی بر پایه رضایت‌مندی مشتری و اهمیت خدمات پس از فروش ایجاد شده است.

بدیهی ست استراتژی گارانتی بر مبنای کالای خریداری و نصب‌شده متفاوت ست، اما ما با ایجاد این دپارتمان تلاش کردیم تا مشتریان با طیب خاطر و آرامش قلبی همواره روابط بلندمدت خود را با پیشگامان تثبیت کنند که این خود سبب ایجاد باشگاه مشتریان وفادار پیشگامان شده است.

پشتیبانی